Historia Home Stagingu

Home Staging wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych. Tam w latach siedemdziesiątych, właścicielka firmy projektującej wnętrza – Barbara Schwarz, odkryła jak ważne w procesie sprzedaży jest to, jak zaprezentujemy daną nieruchomość.
Okazało się, że od tego pozytywnego wrażenia jakie wywołamy przy prezentacji mieszkania czy domy zależy to, jak szybko go sprzedamy oraz za jaką kwotę.
Od tamtego czasu techniki home stagingu są nieodzownym narzędziem stosowanym w obrocie nieruchomościami. na rynkach zachodnich i większość nieruchomości przeznaczonych na sprzedaż przechodzi taki “lifting”.

Badania rynku amerykańskiego wskazują na to, że po zastosowaniu technik Home Stagingu, czas sprzedaży mieszkania skraca się o ok 40% a cena zakupu rośnie przeciętnie o 10%.
Curb appeal a home staging

8 sekund - tylko tyle masz czasu, by zwrócić uwagę klienta.

Pierwsze wrażenie

Home Staging opiera się na słusznym przekonaniu, że pierwsze wrażenie ma kluczowe znaczenie w podejmowanych przez klienta późniejszych decyzjach. Wszelkie zabiegi upiększające i odświeżające mieszkanie, umiejętna prezentacja nieruchomości a także subtelności takie jak zapach, światło, muzyka mają na celu wywołanie jak najlepszego odbioru, stworzeniu przyjemnego klimatu miejsca.

Pierwsze wrażenie można wywołać tylko raz, więc musi ono być w 100% pozytywne.
  • Home Staging powinien stać się standardem obowiązującym również na polskim rynku nieruchomości, wypierając tym samym oferty przygotowane w sposób niedbały.
    Home Staging to też nowoczesne myśleniem i wiedza o marketingu nieruchomości, którego efektem powinno być zawsze zawarcie transakcji satysfakcjonującej dla obu stron.
Przestrzeń i home staging

PRZESTRZEŃ

To jej najbardziej potrzebuje sprzedawane mieszkanie! Wynieś nadmiar mebli, zabierz zbędne rzeczy, dajmy mieszkaniu "pooddychać".
Kolory w home stagingu

KOLORY

Jasne, harmonijne, stonowane i przyjazne dla oka. Kolory, które nie krzyczą. A pomieszczenie zaakcentuj wyrazistym detalem.
home staging w sypialni

DETALE

To one podkreślają charakter miejsca... Czasami jasne, subtelne, eleganckie... Innym razem zdecydowane, mocne, obok których nie da się przejść obojętnie.

Kto powinien skorzystać z usługi Home Stagignu?

 

  • każdy kto właśnie zamierza sprzedać lub wynająć mieszkanie
  • każdy kto już od dłuższego czasu oczekuje na kupca i nie wie dlaczego ten się jeszcze nie zjawił
  • każdy kto szuka sposobu na ciekawe zaprezentowanie swojej oferty
  • każdy kto nie wie jak zaciekawić oglądających już wystawionym na sprzedaż mieszkaniem
  • każdy kto potrafi przeliczyć, że koszty związane z HS to szybko-zwracająca się inwestycja!

 

Poznaj naszą ofertę lub
zaproś nas na konsultacje do Twojej nieruchomości.

TOP