Klient: Pani Hanna z mężem
Mieszkanie: kawalerka przy ul. Rydla, Kraków

Pierwsza nasza wizyta w tej kawalerce wiązała się z przedziwnym odczuciem, że weszłyśmy do mieszkania, w którym nadal ktoś mieszka i za chwilę wróci dokończyć gotowanie obiadu. Wiedziałyśmy, że lokatora już nie ma, jednak to co zostawił po sobie, sugerowało jakby uciekł w popłochu – niezaścielone łóżko, nieumyte naczynia w zlewie i wszechobecny brud… Ów lokator chyba nigdy nie skusił się na jakiekolwiek posprzątanie mieszkania.

Dla właścicieli mieszkających daleko za Krakowem idealnym rozwiązaniem było podjęcie współpracy z nami, aby bez konieczności przyjazdu do Krakowa doprowadzić mieszkanie do stanu nadającego się do dalszego użytkowania.

Zastany “wizerunek” mieszkania uniemożliwiał wręcz jakiekolwiek zainteresowanie ofertą, mimo dobrej lokalizacji. Klienci zwrócili się do nas o pomoc przekonani, że tak zaniedbane mieszkanie należy przygotować i sprzedać, bo zajmowanie się nim i pilnowanie kolejnych wynajmujących na odległość jest bardzo uciążliwe. Poza raportem i kosztorysem zmian właściciele otrzymali od nas analizę nieruchomości, która przekonała ich do niesprzedawania nieruchomości, a kolejno powierzenie “pilnowania najemców” specjalistom od zarządzania najmem. Nowy pomysł bardzo się spodobał a my przystąpiłyśmy do działań, z jakim skutkiem?

Koszt aranżacji home stagingowej: 9500 zł
Czas realizacji wraz z remontem: 4 tygodnie

Mieszkanie cieszyło się dużym zainteresowaniem, a idealni najemcy podpisali umowę już 4 dnia od ogłoszenia 🙂

Hanna i MarekSieradz, 03.12.2015
Serdeczne podziękowania składam Pani Dominice i Pani Sylwii za ogrom pracy włożonej, nie tylko w przywrócenie do stanu używalności mojego mieszkania,
ale także w jego przemianę widoczną gołym okiem.
Odległość dzieląca mnie z Krakowem zdecydowała o skierowania zlecenia do ich firmy.
Zrobiły wszystko, począwszy od pełnego remontu a kończąc na skręceniu zakupionych mebli i powieszeniu obrazków.
Nie uczestniczyłam w niczym, poza przekazaniem i odbiorem kluczy oraz akceptacją proponowanych rozwiązań.
Dziewczyny zadbały również o moje finanse, poprzez sprzedaż niepotrzebnych mebli.

Jeszcze raz dziękujemy - Hanna i Marek

USUWAMY BRUD

Mieszkanie w pierwszej kolejności należało opróżnić z rzeczy po ostatnim lokatorze, wywieźć ogromną ilość niepotrzebnych i starych rzeczy, aby móc w końcu posprzątać i to nie jeden raz. Najgorsza okazała się kuchnia gdzie niedomyte naczynia, resztki jedzenia i klejąca się podłoga uniemożliwiały wręcz poruszanie się po pomieszczeniu. Brud był obecny również na ścianach stąd też kolejnym etapem prac było malowanie całego mieszkania. Wybór tradycyjnie padł na kolory jasne i neutralne. Przy okazji oczywiście nasza ekipa usunęła kilka usterek technicznych i wad w ścianach.

USUWAMY STARE MEBLE

Wizerunkowo najgorszy był pokój oraz przedpokój, więc od razu zapadła decyzja o usunięciu wszystkich mebli. Salon pozbawiłyśmy meblościanki, stolika, kanapy oraz wielkich foteli. W kuchni oszczędziłyśmy tylko zabudowę kuchenną ale i stąd zniknęły “sztukowane” mebelki, stoliki oraz przyprawiający o uśmiech na twarzy tapicerowany narożnik i ława kuchenna z krzesłami. Pomysł na to mieszkanie zakładał odnowienie wizerunku, dopasowanie się do rosnących wymagań dotyczących standardu wykończenia mieszkania. Pokój, dzięki nowym meblom, nabrał nowoczesnych rysów. Postawiłyśmy też na pełen komfort i funkcjonalność mając na uwadze grupę docelową czyli studentów lub parę młodych osób. W ramach tego jednego pomieszczenia należało, więc znaleźć miejsce na dużą szafę, na rozkładane łóżko oraz biurko.

Naszym zadaniem było skoordynowanie pracy ekipy remontowej, utylizacja i częściowa sprzedaż starych mebli, wywóz odpadów remontowych i śmieci, zakup i montaż mebli, zamówienie usługi szycia zasłon i firan, a na końcu stylizacja i sesja zdjęciowa. Wszystko organizowane było bez przyjazdu właścicieli do Krakowa, a za telefonicznym ustalaniem i raportowaniem prac. Czyli HOME STAGING od A (analizy nieruchomości) do Z (zadbanie o finalny wygląd mieszkania).

USUWAMY DAWNY WIZERUNEK i DBAMY O KLIENTA

W pokoju stworzone zostało całkowicie nowe wnętrze. Do nowych mebli dopasowałyśmy wszystkie pozostałe elementy wyposażenia: poduszki, obrazki, oprawę okna, lampy. W przedpokoju zamiast starego kompletu zawisła lekka półka z wieszakami i delikatne lustro. W kuchni zamiast ciężkiego wypoczynku - wystarczył stół z dwoma krzesłami i stylizacja okna. Efektem miało być mieszkanie ze świeżym, współczesnym, przyciągającym uwagę wizerunkiem i taki też udało się osiągnąć. 

Zgodnie z planem mieszkanie przekażemy w ręce zaprzyjaźnionej firmy PROMABI, która zadba o weryfikację najemcy, rozliczanie płatności związanych z mieszkaniem czy usuwanie wszelkich awarii jeśli się takie pojawią. Czyli będą w stanie spełnić dokładnie to, czego oczekują klienci nie mający możliwości osobistego nadzoru nad mieszkaniem przeznaczonym na wynajem.

Jeśli mieszkasz więc poza Krakowem, może za granicą Polski - skorzystaj z propozycji takiego kompleksowego zaopiekowania się Twoim mieszkaniem, na którym chcesz zarabiać. Zajmiemy się za Ciebie wszystkim - od remontu, poprzez urządzenie go i stylizacje, sesje zdjęciową po skuteczne zarządzanie najmem.

TOP